تلفن: 6-33117093-021

پمپ های طبقاتی افقی داب

پمپ های  سانتریفیوژ افقی چند مرحله ای با کارکردی بدون صدا جهت آبرسانی و تقویت فشار سیستم های آبرسانی خانگی و آبیاری باغچه ها و پمپاژ آب طراحی و ساخته شده اند .

در مدل Euro بدنه پمپ از چدن 185 ، در مدل Euroinox از استنلس استیل و در مدل EUROCOM از تکنوپلیمر ساخته شده است .

ساپورت موتور از آلومینیوم دایکاست ، نگه دارنده سیل از استیل 304 و سیل مکانیکی از کربن/سرامیک ساخته شده اند . جنس روتور ، دیفیوزر و بدنه دیفیوزر از تکنوپلیمر بوده و رینگها از استنلس استیل ساخته شده اند .

کلاس حفاظتی موتور : IP44

کلاس حفاظتی برد ترمینال : IP55

کلاس عایق : F

دامنه کارکرد : از 10 تا 120 لیتر در دقیقه با حداکثر ارتفاع 72 متر

سیال پمپاژ شونده : صاف ، تمیز و بدون مواد جامد رسوب شدنی و چسبندگی ، از لحاظ شیمیایی خنثی و به طور کلی نزدیک به خواص آب .

دامنه دمای سیال : از 0 تا 35 درجه سانتیگراد برای مصارف خانگی و از 0 تا 40 درجه سانتیگراد برای سایر مصارف

حداکثر دمای محیط : 40 درجه سانتیگراد

حداکثر فشار کارکرد : 8 بار

پمپ های طبقاتی خودمکش مدل MULTI INOX ، با راندمانی بالا ، ساخته شده از مواد مقاوم در برابر خوردگی و یخ زدگی و همچنین قابل موجود در مدلهای سه ، چهار و پنج پروانه جهت استفاده در سیستم های آبرسانی خانگی طراحی و ساخته شده اند . مجهز به سیستم محافظتی حرارتی اورلود جهت جلوگیری از افزایش دمای سیم پیچی موتور بوده و بین موتور و قطعات هیدرولیکی پمپ از ایزولاسیون دوبل استفاده شده است . پروانه ها از جنس استنلس استیل 304 میباشد . تمامی مدلها به همراه کابل برق و دوشاخه عرضه میگردند .

دامنه دمای سیال : از 0 تا 35 درجه سانتیگراد برای مصارف خانگی و از 0 تا 40 درجه سانتیگراد برای سایر مصارف

MULTI 4 SW

پمپ های طبقاتی خودمکش

پمپ های طبقاتی خودمکش با راندمانی بالا و کارکردی بدون صدا و ساخته شده از مواد مقاوم در برابر خوردگی و یخ زدگی ، جهت پمپاژ آب شور طراحی و ساخته شده اند . مجهز به سیستم محافظتی حرارتی جهت جلوگیری از افزایش دمای سیم پیچی موتور بوده و بین موتور و قطعات هیدرولیکی پمپ از سیل دوبل استفاده شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

پیمایش به بالا