تلفن: 6-33117093-021

ایزی باکس کوچک

برد الکترونیکی اینورتر

 با وجود اینورتر در داخل ایزی باکس ، انرژی موردنیاز بر طبق آب مصرفی استفاده می شود، از این رو در اقتصاد خانواده فوق العاده موثر است.

منبع تحت فشار ایزی باکس مینی

منبع تحت فشار برای آب آشامیدنی به ظرفیت یک لیتر بصورتی یکپارچه با گارانتـی 4 ساله بـدون هیـچ مراقبـت وسرویـس و نگهداری خاص مورد استفاده قرار گرفته است  

پایه های ضد لرزش

این پایه ها طوری طراحی شده اند که E.syboxmini در اوج کارکردن خود را، کم صداترین بوستر پمپ در بین پمپ های موجود در بازار نشان میدهد. پایه ها هم برای نصب به شکل افقی و هم برای نصب به شکل عمودی میباشند.

اتصالات خارجی

کلیه اتصالات تعبیه شده دارای درپوش با واشرهای لاستیکی می باشد که با برداشتـن آن می توانیـد محل مکش وخروجـی سیستم را با توجه به شرایط نصب ، براحتی انتخاب نمود

سنسور

سنسور نصب شده روی خروجی پمپ شامل فشارسنج الکترونیکی وسنسور دمای پیشرفته داخلی به همراه سنسوردبی سنج ، تمامی سیگنالهای لازم به برد کنترل را تامین می کند

محفظه دستگاه

بدنه اصلی ساخته شده از ABS است که کلیه تجهیزات را بصورت بسته و همچنین ضد صدا در خودجـای داده است که تمامـا روی پایه های ضد لـرزه مطمئن برای هر نوع نصبی قرار گرفته است

شیر یکطرفه

شیریکطرفه در قسمت خروجـی براحتی قابل بازبینی است که هم می تواند بصورت افقی وهم بصورت عمودی کارایی فوق العاده ای داشته باشد.

خصوصیات و طراحی

 
بصورتی است که با قابلیت نصب بصورتهـای مختلف افقـی و عمودی و زاویه دار با هرموقعیت ازلولـه های ورودی و خروجی،کارآمدی فوق العاده ای از خود نشان می دهد.

الکتروموتور

الکتروموتوراین دستگاه با آب خنک می شود وفـوق العاده درمقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است و هیچ گونـه نویزی از خود ایجـاد نمی کند.

پمپ

پمپ: در دستگاه از پمپی با چند پروانه و با سیستم خودمکش که می تواند از حداکثر 8  متری آب رامکش کند استفاده شده است.

 

اینورتر

اینورتر: اینورتر الکترونیکـی با تکنولـوژی جدیـد با سرعت متغیر پمپ، فشار ثابت را همــواره با میـزان مصرف آب تضمیـن می کنـد و همینطور مجهز به مدیریت روشن و خاموش شدن تدریجی پمپ است.

محافظت در مقابل یخ زدگی

محافظت در مقابل یخ زدگی: با توجه به سنسور حرارتی موجود، هرگاه درجه حرارت به مقادیرپایین و نزدیک به یخ زدگی برسد بــا فعـال کــردن پمپ مانع از تشکیل یخ در داخل آن می شود.

تمامی قطعات و اجزاء  E.syboxmini با دقت زیاد طوری طراحی شده است که بالاترین استانداردهای مرجع برای استفاده راحت و مطمئن را تامین می کند. تنها فقط بایستی دو شاخه را به برق وصل نمود تا آب مورد نیاز با فشار مورد نیاز براحتی تامین شود.

2 دیدگاه دربارهٔ «ایزی باکس کوچک»

دیدگاهتان را بنویسید

پیمایش به بالا