تلفن: 6-33117093-021

بوستر پمپ

بوستر پمپ های خانگی

بوستر پمپ های اینورتر دار

2JET/AD - 2EURO/AD - 2-3KVC/AD - 2-3KV/AD

کاربرد:

طراحی شده جهت حفظ فشار ثابت در سیستم های مدرن

این نوع پمپ ها جهت مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی و شهری طراحی شده و در مواقعی که عملیات پمپاژ مستلزم به بکارگیری پمپهای خودمکش میباشد، کارایی فوق العاده ای دارند. از ویژگیهای بارز آنها میتوان به کارکردی آسان، ضریب بالای اطمینان کاری و عدم نیاز به نگه داری اشاره کرد.

بوستر پمپ های با سرعت ثابت

2JET 2K 2EURO 2-3KVC 2-3KV

کاربرد:

با نصب آسان و بدون نیاز به سرویس و نگه داری

بوستر پمپ های JET 2 ، JET 2K ، EURO 2 ،KV و KVC، جهت مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی طراحی شده اند و در مواقعی که مکش آب از چاه و مخازن با مشکل مواجه است کارایی فوق العاده ای دارند. با استفاده از پمپ های خودمکش JET حتی در صورت وجود مواد جامد درون سیال، پمپاژ و انتقال آب به راحتی صورت میگیرد. از ویژگی های بارز انها میتوان به کاربردی آسان، ضریب اطمینان کری بالا و عدم نیاز به سرویس و نگه داری اشاره کرد.

با توجه به محور عمودی استفاده شده در بوستر پمپ های KV و KVC، این نوع پمپ ها از راندمان هیدرولیکی بالایی برخوردارند، و از ویژگی های بارز آنها میتوان به استحکام بالا، کارکردی بدون صدا، ابعادی فشرده و در نتیجه اشغال فضای کمتر برای کاربر و همچنین ضریب اطمینان کاری بالا اشاره کرد

بوستر پمپ های صنعتی

بوستر پمپ های اینورتر دار

2NKVE 10-15-20 ADAC

کاربرد:

طراحی شده جهت حفظ فشار ثابت در سیستم های مدرن

این نوع بوستر پمپ ها دارای اینورتر روی برد ایجاد فشار ثابت سیال طراحی و ساخته شده‌اند.

تنظیم فشار ثابت یک نیاز در بخش های مختلف است: خطوط لوله آب، آبیاری، صنعت، هتل، ساختمان مسکونی، آبگرم.

مفهوم اساسی که مهندسان ما را در توسعه این مجموعه پمپ ها سوق داده است، ارائه یک محصول ساده با انعطاف پذیری و مورد اعتماد بودن است.

برخلاف پمپ‌های سرعت ثابت سنتی، پمپ‌های اینورتر این امکان را می‌دهند که منحنی عملکرد را با نیازهای سیستم تطبیق دهند.

بوستر پمپ های با سرعت ثابت

1-2-3-4NKV 10-15-20

کاربرد:

طراحی شده جهت استفاده در سیستم های صنعتی

از آنجایی که حفظ فشاری ثابت در بسیاری از سیستم های انتقال و پمپاژ آب از جمله خطوط آبرسانی شهری، سیستم آبیاری مزارع و باغها و همچنین سیستم های آبرسانی مورد استفاده در هتل ها و آپارتمان های مسکونی از دیرباز تا کنون مشکل عمده اکثر کاربران به شمار میرود، مهندسین صنعت پمپ سازی توانستند با طراحی و ساخت بوستر پمپ های مدل NKVE نیاز کاربران را برطرف کرده و فشار ثابتی را درون سیستم برقرار کنند. ظریب اطمینان کاری بالا، طراحی ساده و کاربردی آسان از ویژگی های این دسته از بوستر پمپ ها به شمار میرود. بر خلاف بوستر پمپ های قدیمی که فشار سیستم را در برار نوسانات مقدار دبی تنظیم و ثابت نگه میدارند، در بوستر پمپ های جدید میتوان با استفاده از اینورتر سرعت گردش موتور را بر اساس نیاز کاربر تنظیم کرد.

بوستر پمپ های آتش نشانی

بوستر پمپ های دارای پمپ های افقی

1KDN COMPACT

کاربرد:

طراحی شده جهت استفاده در سیستم های اطفا حریق
قابل استفاده به همراه موتور های دیزلی و الکتریکی

این نوع پمپ ها جهت استفاده برای آتش نشانی با موتور دیزل و الکتریکی، ایده آل برای آبپاش های اتوماتیک ساختمان های تجاری یا هیدرانت طراحی شده است.

بوستر پمپ های با سرعت ثابت

1KVT

کاربرد:

مناسب برای نصب داخل مخازن
قابل استفاده به همراه موتور های دیزلی و الکتریکی

این نوع پمپ ها با طراحی به صورت عمودی جهت استفاده برای آتش نشانی با موتور دیزل و الکتریکی، ایده آل برای آبپاش های اتوماتیک ساختمان های تجاری یا هیدرانت طراحی شده است.

پیمایش به بالا