تلفن: 6-33117093-021

پمپ لجنکش SI-25 اسپیکو

مخصوص پمپاژ آبهای حاوی مواد ساینده

پمپ لجنکش 2اینچ اسپیکو مدا SI با پروانه نیمه باز از جنس چدن داکتیل و سیلهای سیلیکون کارباید، برای انتقال آبهای گل آلود که حاوی ماسه های ریز و ساینده و همچنین جابجائی آبهای زائد باران و سیلابها، آبهای چاهکهای مخابراتی و شهرداریها،انتقال پساب گودالها در حین زهکشی،آبیاری مزارع، انتقال آب جویها و نهرها، طراحی و ساخته شده است.

پمپ های لجنکش C10-C12 اسپیکو

مخصوص پمپاژ لجنهای الیاف دار

پمپ لجنکش 2اینچ و 3اینچ اسپیکو مدل C با پروانه گردابی از جنس چدن داکتیل و سیلهای سیلیکون کارباید، برای انتقال فاضلابهای حاوی مواد جامد معلق و مواد ریشه دار و الیافی مورد استفاده قرار می گیرد.این پمپ در مهندسی فاضلاب و در صنایع چوب،پارچه ، مرغداریها و همچنین انتقال سیلابها در حوادث غیر مترقبه کاربرد مفیدی دارد.

پمپ های لجنکش سازمانی C10-AL اسپیکو

مخصوص پمپاژ آبهای حاوی مواد معلق

مخصوص حوادث غیر مطرقبه

پمپ های لجنکش اسپیکو مدلC با دو دهانه خروجی 2اینچ و 21/2 اینچ با پروانه گردابی از جنس چدن داکتیل و سیلهای سیلیکون کارباید ، برای استفاده در مهندسی فاضلاب، دفع آبهای فاسد و زائد صنعتی و خانگی، سیلابها و دفع فاضلاب های کارخانجات پارچه بافی و مرغداریها و بکارگیری به عنوان پمپ سازمانی جهت حوادث غیر مطرقبه کاربرد فراوانی دارد.

پمپ لجنکش دو اینچ P-12 اسپیکو

مخصوص پمپاژ لجن های غلیظ حاوی مواد ساینده

پمپ لجنکش P-12 با پروانه ویژه جریان مخلوطی طراحی و ساخته شده است.در پروژه های مهندسی فاضلاب و دفع آبهای زائد و فاسد صنعتی و خانگی و انتقال سیالات با زبری متوسط که باعث مسدود شدن مجاری می شوند همانند مواد له شده در مایعات، کاربرد بسیار مطلوبی دارد و می تواند مواد جامد معلق را تا قطر 15 میلی متر براحتی انتقال دهد.

پمپ لجنکش I-15 اسپیکو

مخصوص پمپاژ لجنهای معمولی

پمپ لجنکش 3اینچ اسپیکو مدل I15 با پروانه نیمه باز vortex از جنس چدن داکتیل و سیلهای سیلیکون کارباید، برای انتقال موادی که زبری متوسطی دارند و باعث مسدود شدن مجاری می شوند و انتقال مواد له شده در مایعات طراحی و ساخته شده است و همچنین برای استفاده در مهندسی فاضلاب، دفع و انتقال آبهای زائد و فاسد صنعتی، خانگی، تصفیه خانه ها، مواد زائد سنگبریها، انتقال مایعات با آلودگی زیاد و حاوی ذرات ساینده، انتقال کودهای شیمیایی،انتقال آبهای حاوی شن و ماسه که دارای ذراتی به قطر حداکثر 25 میلیمتر را داشته باشند، کاربرد فوق العاده زیادی دارند.

پمپ لجنکش I-15-GD با تیغه های برنده

مخصوص انتقال سیالات حاوی مواد ریشه ای و الیافی معلق بدون مواد ساینده

پمپ لجن کش 3اینچ اسپیکو مدل I15-GD با پروانه مخصوص مجهز به تیغه برنده برای انتقال لجن های حاوی مواد معلق ریشه ای و الیافی بدون مواد ساینده طراحی و ساخته شده است.این پمپ در صنایع چوب،پارچه و همچنین گشتارگاهها کاربرد مفیدی دارد.

پمپ لجنکش SSI اسپیکو

سوپر اسپیکو - پمپ همه کاره

پمپهای لجن کش سوپر اسپیکو با طراحی منحصر بفرد و استثنایی خود با توجه به انتخاب مناسب یکی از انواع آن برای انتقال کلیه لجنهای فاضلابی که دارای سایندگی و اسیدیته بالا باشد کارایی فوق العاده داشته و می تواند به صورت کارکرد خشک، مستغرق و یا با گاید و راهنما در دو نوع 2800دور و 1400دور از جنس چدن داکتیل و یا برنز طراحی،ساخته و عرضه میشوند.

پیمایش به بالا